Midsommarafton =)

Idag har jag, Mohamed, Amin, Mamma och Chanel firat Amins första midsommar i Slottskogen.. I regnet, men ändå! Blev dock ingen dans runt tha di.. ehh midsommarstång menar jag haha.. Det tar vi när han blir lite äldre!
För mig känns det viktigt att Amin får fira svenska högtider och lika så marockanska högtider! (Blir kanske inte lika mycket norska då vi inte är där allt för ofta men..)

Förra året på midsommar var jag ett fetto i Marocko, nu är jag ett fetto men med en bebis hahahaha...!! Vi åkte den 23/6.. Tiden går så foooort!!
Den 22/6 var vi på Östra på det "Stora" Ultraljudet.. Och fick reda på att Amin var en pojke.. Barnmorskan sa att han var en riktig fotbollsspelare så som han sparkade =)

Midsommarafton i Sverige och Sankthans i Norge.. Såg sista dagen på rättegången mot terroristen och massmördaren Anders Behring Breivik. Jag är emot dödsstraff, men i den här jävelns fall så är dödsstraff ett för milt straff. Han förtjänar inget annat än att BRINNA i helvetet. Jag slutar aldrig att grina, det gör ont i mitt halv norska hjärta! Kramar till familerna som drabbades..
Grymt initiativ att tåga ut när han skulle prata.

Tyskland leder med 4-1 mot Grekland.. Ska kika vidare.. Dock inga skönheter att titta på =( Imorgon är det Spanien och Ramos <3
Hahaha mamma frågade mig för någon dag sen när f.. jag har börjat kolla på fotboll.. Aldrig, jag kollar på spelarna hahaha!!

Nästa inlägg kommer troligen min förlossningshistoria.. Om jag pallar.. Så stay tune if you are interested =)

Asså har dom gjort om bloggsidan? Jag är ju gammelfarfar när det gäller tekniiik... Ohhhh...

.. Peace.. And.. Im out... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0