Underbara upplevelse! (x2)

Bismillah-ir-Rahman-ir-Raheem
(I Guds den Nådigrike, den Barmhärtiges namn)
 
I måndags var jag och min fina mor på Thaimassage eller närmare bestämt på oljemassage.
And I entered heaven!! Ya rabbi va duktiga dom var =) Underbart med ett mångkulturellt samhälle,
där man kan hitta äkta Thaimassage tusentals mil från Thailand!! Det enda jag tänkte var.. Jag MÅSTE
åka till Thailand.. mitt drömresemål! Åhh... <3 <3 <3
 
Mohamed fick i tidig födelsedagspresent av mamma en massage, thail eller oljemassage som han utnyttjade idag.
Jag var lite sur på honom idag, men skjutsade honom ändå.. Så när vi kom fram (efter att ha åkt världens jävla omväg för att ärtorna i Gbgs kommun hade bestämt sig för att stänga vägen mellan Sahlgrenska och Linné) så mutade han mig med en massage..
Massösen- 40 kg, Felicia-140 kg. Men damn va staka dom är alltså!! Både min massös och Mimis massör mörbultade våra ryggar.. Helt otroligt!! Ont gjorde det, men hon försäkrade sig hela tiden om att jag inte höll på att dö.. Gå bra?? Hahaha skönaste brytningen! Och visst gick det bra! Jag har fött barn utan att skrika så lite massage skulle jag väl klara. Den här massösen var betydligt mer hårdhänt än den förra och masserade typ ut alla knutar jag hade.. Det gör ont på en del ställen i min rygg men jag är överlycklig.. Mutan gick hem hahaha..
Måste alla fördomar vara dåliga fördomar? Alla thailänskor är grymma massöser enligt mig!!
Jag vill gärna ha en som bor hos mig och masserar mig varje dag.. Men jag tror att det kallas slaveri på ren svenska haha.. Och det e ju inte så bra!
Tänk om man hade lite thai i blodet? Hela grejen med avslappning och så.. Massage och jaaaa..
 
Jag minns en gång när jag var i Marocko, innan jag och Mohamed var ett riktigt par. Jag följde med hans mamma till hans mormor och på vägen träffade vi flera kvinnor.. Dagen efter fick jag magsjuka (pga. att jag hade druckit brunnsvatten med mina kusiner!!!!) men Farmor och dom andra var övertygad om att detta berodde på alla kvinnors ONDA ögon. Så hon tog Mohameds sko (för att han är den äldsta sonen) och en stor kniv och började läsa koranen och slog (självklart så att det inte kändes) på mig.. Min lillebror stog utanför och grinade för han trodde att Farmor skulle döda mig haha.. och det var det närmaste marockansk massage jag kom!!!
 
Jag saknar henne så mycket, hon gick bort i april 2009. Hon sa till mig innan att hon väntade på mig och min son.. Hon visste innan att jag skulle få en son tydligen! Vi ses igen Inshallah.. Må gud skydda din själ.. <3
 
Imorgon ska mamma och Chanel åka hem.. Amin (och vi oxå så klart) kommer att sakna ihjäl sig.. Chanel har bidragit så mycket till Amin utveckling! Och mamma oxå.. <3 <3
Men vi ses när vi kommer tillbaka från Marocko, Inshallah!! Och vi ska skypa varje dag, t o m i Marocko!!
 
Tack för att du läste.. Peace!!
 
 
Bild på den underbara staden, Mecka!
 
 
 
 


Kommentarer
Theres

haha fy fan vad rolig din farmor var!

Svar: Haha riktigt liten krut tant.. Det e så jobbigt att åka tillbaka till Marocko när hon inte är där.. =( Jag kan inte läsa arabiska, men när vi var på kyrkogården så hittade jag hennes grav direkt.. Konstigt.. <3 Allt bra?
Felicia

2012-07-12 @ 17:51:29
URL: http://teztmi.blogg.se
Theres

Ja det kan jag förstå :/ Ja allt är finemang här! Hur är alt med er? När kommer ni? :)

Svar: Det är super bra här oxå!! Hehe, vi kommer inte än på ett tag.. Antagligen i oktober =) i know you miss us hahahahaha
Felicia

2012-07-13 @ 10:40:20
URL: http://teztmi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0