Hoppsan Kerstin va snabbt det går!!

Hålla där!
Idag har jag och min man varit på IKEA och shoppat loss =) Det var Amins rum som skulle fixas. Vi är nu igång med förändringen, möblerna är inköpta och det mesta är ihopmonterat, det ska bara borras i väggen lite sen är vi färdiga! Jippii!! Jag lägger in en bild i nästa inlägg..

Och medan pappa och Mimi monterade "STUVA" möblerna, som det BTW va 25% rabatt på, så petade jag i vanlig ordning i Amins mun, vilket han hatar.. och hittade inte bara en utan TVÅ TÄNDER!! Haha, MR Tandlös har fått en tand uppe och en nere! Han kommer att se ut som ett riktigt troll nu! Hamdullilah...
Just när jag hade slutat oroa mig för den unge herrens utveckling, har han ruuuusat fram.. Han vill INTE sitta när han badat i sin lilla balja, han försöker ställa sig upp, han slänger sig nu frivilligt på mage, vilket han hatade innan. (Väl på mage ångrar han sig oftast, men han försöker åla sig fram haha) Osv..

Bara 6 veckor kvar (igår) tills vi åker till Marocko Inshallah! <3 Jag längtar så mycket att jag nästan tror jag spricker.. Det är det ENDA jag tjatar om hela tiden.. Mamma och Mimi dödar mig nog snart haha..

Just nu spelar Spanien- Italien EM final.
VAMOS ESPAÑA!! <3
ESPERO QUE GANA ESPAÑA!! EL EQUIPO MEJOR DEL MUNDO!!!! VAMOS VAMOS VAMOS!!!
Silva har gjort 1-0 till Spanien!! YALLAAAA!!!
Och nu har Alva gjort 2-0!!! VAAAAMOOOOS!!!!
Min käre make lyssnar på Radio Marca, och gubben på radion skriker GOAAAL GOOAAAL GOAAAL!!! Dödar sig själv haha fan nästan så han får hjärtattack gubben hahaha!!

(Det e ju förjävligt att man har sitt ursprung i tre länder och inget utav länderna var med i VM 2010..)

Inn Allaha Ma As-Sabireen (Sannerligen, Gud är med de som är tålmodiga)

... Peace.. I´m out..
Jag vet att jag uppdaterar dåligt, jag ska skärpa mig nu!

Bjuder på en bild från Byggkillen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0