I väntan på domen...!

I mitt förra inlägg skrev jag om att jag inte hann lämna in min tenta i tid, men att min lärare ändå lät mig skicka in den i efterhand. Jag var då osäker på om jag fick tillgodoräkna den och det fick jag. Är så tacksam för det!!
Fick dock komplettera två uppgifter.. Är bara överlycklig att jag slapp omtenta.. För i ärlighetens namn hade jag INTE pluggat till tentan.. ALLS!! Al hamdullilah.. <3

Har nu precis skickat in sista inlämningsuppgiften tillsammans med tentakompletteringarna så nu väntar jag på domen.. Hoppas hoppas hoppas jag klarar kursen!!

Jag har verkligen haft huvudet i sanden den här sista veckan och bara pluggat.. Jag hade ingen aning om att oroligheterna har börjat i Tunisien igen.. Vad fan har jag gjort den här veckan?.. Haha.. Don´t remember shit..

Här ska chillas... !!

Hoppas på fint väder.. Så man kan vara ute nu när man inte har några måsten längre..!!
Amin måste ut och träffa folk!! Hahaha he loves thaat!!

Nu ska Sverige spela sin (onödiga) match mot Frankrike.. Hoppas Frankrike vinner!!
Jag hejar på Spanien (Sergio Ramos) eller Portugal (Cristiano Ronaldo).. Real Madrid players <3

Min älskling är sjuk idag.. Har feber och är snuvig.. Stackars!! Papiii blii friiisk!! Bara inte lillen blir sjuk..

Snart blir det semester i Marocko!! Och snart börjar Ramadan! Längtar =)
Amin ska få fira sin första muslimska högtid i Marocko, Eid Al-Fitr! (Lilla jul) <3 Ska bli så kul!!

...And im out party peeeeeps!! <3 <3 <3

(Ska försöka skriva ett roligare inlägg nästa gång)



T o m. Chanel kämpade med min sista inlämningsuppgift!!! hahaha



Mammas prins- Kan inte tänka mig att du snart är 7 månader <3



Kommentarer
lilli

Åå fin bild, fasen vad synd att jag inte han läsa den. Ähh smsar.

2012-06-20 @ 08:36:43
URL: http://penntroll.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0