Lite lätt besviken..

Idag fick jag reda på att jag är "reserv" på kursen Fred och konfliktslösning, 15 p. Dock ligger jag på typ 1 miljonte plats och kommer aldrig att komma in.. Men jag ger INTE upp. Jag ska söka till den nästa termin oxå! E lite besviken över detta men...
Däremot så blev jag antagen till Geopolitik och Internationella relationer och har tackat ja.. Den verkar intressant och som jag känner nu så kommer jag antagligen att gå den i höst. (Beroende lite på hur det går att plugga och ha Amin, nu när han har blivit ett vildskin!!)

Från en sak till en annan.. Ett grymt boktips, En morgon i Jenin, av Susan Adbulhawa. Helt underbar bok, av en palestinsk författare!!
Jag skulle gärna vilja bli diplomat någon gång i framtiden och kan därför inte uttala mig vart jag står i konflikten..
Svaret är Givet...!!!

Ca 1 vecka kvar till Ramadan och 1 månad tills vi åker till Marocko Inshallah <3 Jag lääängtar!!

Min prins sover sött i sin säng.. =) Måste skynda mig nu! Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0