Överlycklig!! Ett marockanskt stenhus lyftes just bort från mina axlar!! hahaha..

Bismillah-ir-Rahman-Ir-Raheem
(I Guds den nåderike, den Barmhärtiges namn)
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
F... finally!! Jag har äntligen klarat kursen..!! Efter tider av väntan då min lärare tog lite semester mitt i allt.. =)
Efter lite kompletteringar, skrik, gråt, ångest och en j.. massa svett.. Så är jag äntligen färdig...!!!
Det känns som om ett marockanskt stenhus har lyfts ifrån mina axlar hahaha.. och dom e jävligt tunga hahaha..
Internationell Politik, vid karlstad universitet är äntligen avslutad för min del....!! ALHAMDULLILAHI RABBI´AL AMIIIN ***
Det var mycket svårare att plugga med en bebis än vad jag någonsin hade kunnat drömma om!
I beeelivee I caan flyyyyy... I beeeliiiveee i caaan touuuuuch thee skyyyy...
Jag känner mig lite soom Muhammad Ali, the boxer! Fast liiiite svagare, liiiite fetare och så har jag ev. uträttat liiiiite
mindre än honom, men ändå hahaha...!!!
 
Ett stort tack till min underbara vän Liliana, för allt stöd och uppbackning och peppning.. Jag älskar dig så otroligt mycket min fina vän <3 Tack för att du uppmuntrade mig att fortsätta trots att jag hade tänkt att hoppa av!
 
Det är snart Ramadan, troligtvis börjar det på fredag =)
Ska bli roligt att fasta igen, gjorde ju inte det förra året då jag var gravid..
De sista 10 dagarna (de bästa dagarna) ska vi fasta i Marocko, Inshallah... Jag läääängtar..
 
Bara ca 3 veckor kvar nu... sen så åker vi Inshaaallahh... wiiiiiiiii!!!
 
And... im out... =)
 


Kommentarer
Theres

Bra gjort!! :)

2012-07-19 @ 12:32:20
URL: http://teztmi.blogg.se
Nora

Stort grattis! Duktigt kämpat :)

2012-07-19 @ 19:10:37
Lilli

GRATTIS!!Du är så duktig, hade inga tvivel alls på att du inte skulle klara detta. En bit av en kaka;) Älskar dig med!!!

2012-07-22 @ 23:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0