6 mån koll och tentastress! =)

Idag har vi varit på Amins 6 månaders kontroll. Han var i Östersund när han var 6 mån så vi fick ta det nu istället. (Amin är 6 mån och 20 dagar idag) Det gick jätte bra, han är en redig karl på 10,240 kg! Hahaha!!
Och det var bara bra enligt doktorn och BVC sköterskan.. Han "klarade" kontrollen =) Vilket var ganska väntat,
vi har i alla fall inte märkt några konstigheter med lillkillen än så länge! Al Hamdullilah! (Tack Gud!)

Mormor (min mami) passade på att ställa lite dumma frågor, för att visa morsan att mina dumma tankar inte är förfogade.. Min kille tycker inte så mycket om att ligga på mage, är det något fel? Han tycker om att sitta men är inte så intresserad av att krypa, är det något konstigt? Är han sen? Bla bla bla bla bla...!!!!!

Doktorn och sköterskan svarade så klart... ALLA BEBISAR ÄR INDIVIDER, PRECIS SOM ALLA MÄNNISKOR!!!
Och det är ju sant.. Från och med nu ska jag SLUTA oroa mig! Det är så jävla töntigt att jämföra bebisar,
sånt är så sjukt egentligen! SKÄRPNING på mig!! Hahaha!!
YA RABBII vad jag ÄLSKAR MIN BEBIS!! <3 <3 <3

I söndags kom vi hem till Mölndal, jag, Amin, Mamma och Chanel. Ohh vad jag har saknat min fina man <3
Meeen jag saknar mina älskade kompisar i Östersund, Amin hälsar att han saknar sina tanter! <3

I lördags gjorde jag mitt livs första hemtenta. Mammas dator krånglade så jag lånade mammas grannes dator. Mellan 9-15 hade vi tid att lämna in tentan. Kl 9 började jag.. Märkte då att Ingelas dator saknade ett program jag behövde så därför ca 14:50 skickade jag över uppgiften på mailen för att kunna ta upp den på mammas dator så att jag kunde komplettera med källförteckningen. Typ 14:57 SLÅR MAMMAS DATOR AV!! Jag hann alltså inte lämna in min tenta. STRESSADE SOM ETT... Jag hade suttit 6 timmar helt i onödan!!!!!
Och jag grät och grät och grät...!! Tack till min underbara vän Liliana som tröstade mig, du är ett sånt fint stöd <3

Men jag skickade ett förklarade mail till min lärare som bad mig skicka in den i efterhand, så jag tror att jag
kommer att få tillgodoräkna min tenta, i alla fall kommer han att titta på den. Så vi får se om det blir omtenta eller ej..! Förutom den så har jag två uppgifter kvar, en miniuppsats och en spaningsuppgift.. Sen är jag klar!!
InshAllah! (Om Gud vill!)

Ashha´du an la Ihla Ill Allah, Wash´adu Anna Muhammadan Rasoullah- AMEEN!
(Jag bevittnar att det inte finns någon Gud, förutom Gud och att Muhammad är hans sändebud- AMEN!)

...AND WE´RE OUUUT!!


Amin, bara några timmar gammal.



Kommentarer
Theres

Jobbigt det där med tentan men dom borde ju ha ngn förståelse för att datan krångla! Hoppas det inte dröjer allt för länge innan ni kommer upp igen!:D

2012-06-12 @ 18:50:15
URL: http://teztmi.blogg.se/
Lilli

Aaa hoppas det går bra!! Det blev en riktig grinfest i Lördags, tack för att älskade du och älskade maja torkade mina tårar:) Vi saknar dig här uppe!!



Kram

2012-06-13 @ 16:47:47
URL: http://penntroll.webblogg.se/
Feli

Sjuk otur jag hade!! Förhoppningsvis löser det sig ändå :-) Tack ladies!! <3 Vi kommer upp till hösten! Dont forget us!! Hehe! Take care!!

2012-06-13 @ 23:01:02
URL: http://soymamafeli.blogg.se/
Katta

Men man e ju sådär, man jämför o nojjar upp sej men grejen är den att alla bebisar/barn är olika, det kommer, i sin egen takt, Amin e ju perfekt o vill han ta det lugge med vissa saker så e det bara att coola ner för det kommer =D

Jag vet inte hur många gånger man nojjat upp sej haha!

Fy fan din stackare med tentan, jag förstår att det kom ett X ANTAL tårar!!!!

Saknar er, come hommmme =)Puss o Kram

2012-06-15 @ 09:45:02
URL: http://kaaat.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamii Felicia

La cosa mas importante en mi vida es la familia. hamdullilah <3

RSS 2.0